Vrijdag 3 juni 2016 - Reisverslag uit Prestatyn, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu Vrijdag 3 juni 2016 - Reisverslag uit Prestatyn, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

Vrijdag 3 juni 2016

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

05 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Prestatyn

Goed gegeten, goed geslapen op de boot. Half zes op half zeven van de boot. Ongezellige weg van Harwich naar Londen. Ook heel lang maar 1 weghelft naar het zuiden en dat met al het vrachtverkeer, maakt het geen snelweg. Om Londen ging voorspoedig. Afslag 13 naar de M3 die bracht ons via Lyndhurst (touristtrap) naar Brockenhurst. Onderweg wel regenachtig. Op camping Hollands woods ( what is in the name...) een prachtig plekje onder de bomen met uitzicht op de velden met paarden. Veel Engelsen vertrekken, dit was de week van de laatste Bank Holiday. Velen nemen ook weer hun plaats in. We lopen naar het dorpje. Bij Tesco even wat kleine boodschappen gehaald. Toen natuurlijk naar de pub. The Snakecatcher is een typische pub waar iedereen welkom is, alleen de pubgarden is wel erg ongezellig. Terug bij de camper even wat slaap inhalen. We kunnen daarna nog even in de zon lezen, maar als die weg is is het te koud om buiten te eten, inmiddels is het 14 graden! Arme luitjes die in een tenst moeten verblijven...