Donderdag 23 juni 2016 - Reisverslag uit Two Bridges, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu Donderdag 23 juni 2016 - Reisverslag uit Two Bridges, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

Donderdag 23 juni 2016

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

23 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Two Bridges

De dag begon met zon. Een zonnig ontbijt buiten, dus dat moet gevierd worden met bacon and eggs! We reden via Two Bridges naar het Noorden, Slocombe. Op een prachtige uitzicht plek dronken we koffie ( Gerard vond dat erg gepensioneerd). We wilden net weg rijden toen een bus stopte achter de camper en allemaal Nederlanders over ons uitstrooiden: 8 dagen met Kras naar Zuid Engeland; dat noem ik gepensioneerd! Doordat er op die route geen bosjes langs de kant van de weg staan, kun je eindeloos ver weg kijken. Het w as mooi helder, dus genieten. Het is een heel afwisselend landschap van heuvels met stenen toppen (tors) en wilde weilanden of gecultiveerde weilanden... onderweg kwamen we ook een bord tegen, Pas op er liggen schapen op de weg! En vreemd genoeg lopen overal wilde schapen en pony's, maar juist daar liggen ze inderdaad op de weg. We beklommen de Houds tor, maar waren al op hoogte, dus kleine wandeling. Heerlijk boven met geweldig uitzicht gepicknickt. Op de terugweg over Princetown gereden daar the Plume of Feathers Inn bezocht, op aanraden van Michiel. Na goed lopen is het goed een pint te drinken! We namen er ook wat te knabbelen bij: mushrooms met stilton. Ik wilde nog zeggen: die delen we wel...het was dus 1 mushroom pp en nog niet eens een portobello! Ach het gaat om de kwaliteit niet om de kwantiteit. Gelukkig was er ook nog zon over toen we thuis kwamen... Morgen weer naar de zeekant.