Woensdag 29 juni 2016 - Reisverslag uit Bridport, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu Woensdag 29 juni 2016 - Reisverslag uit Bridport, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 juni 2016

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

29 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Bridport

Gisteravond ging de wind een beetje liggen, maar vanmorgen begon het te regenen en de wind nam weer toe. Heerlijk! Kopje koffie, goed boek, we konden de zee toch niet zien. Gebrunched ( ja, er was brood om 11.30 uur!). Grappig is dat wij altijd ideeën hebben over bacon and eggs, maar laat ik dit zeggen: de bacon kun je niet in zijn eigen vet gaar smoren, zoals bij ons en een beetje zout kan ook geen kwaad. We gaan de laatste week in, alweer. Dus we hebben even zitten puzzelen, wat we nog willen en wat nog gerealiseerd kan worden. Toen zijn we heerlijk naar het zwembad/ sauna en stoombad gegaan. Je moet er toch het warmste van maken. En zo werden onze badpakken ook nog gebruikt, want toen ik vroeg hoe het ging in de sauna, zei het meisje: "With bathingsuits on, because it is mixed"! Niet allen was dat gekleed, de kleedkamer was ook allemaal met gordijnen bij douche en kleedruimte. ... ( op kostscholen is dat vast niet zo!). En zo genoten we toch nog van een warme middag, morgen vast weer zon....