Zaterdag 2 juli 2016 - Reisverslag uit Harefield, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu Zaterdag 2 juli 2016 - Reisverslag uit Harefield, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

Zaterdag 2 juli 2016

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

02 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Harefield

Jantje lacht, Jantje huilt weer. Vanmorgen te veel wind om buiten te ontbijten. We rijden naar Harefield en parkeren de camper bij het dorp om wat boodschappen te doen. Boodschappen in de camper, regen! Jammer, had erg uitgekeken naar ons bezoek aan de Coy Carp pub, lang het kanaal, waar we veel gasten mee hebben genomen toen we in Northwood woonden. Voordat Gerard begon aan bladzijde 2 van The Times, krant, scheen de zon al weer. We wandelden naar beneden naar de rivier en the pub. Prachtig blauwe lucht overkoepelde ons tijdens onze lunch. Daarna zijn we langs het kanaal gelopen, for old time sake. We boften er werden ook nog narrow boats geschut in de sluis, altijd leuk om die bedrijvigheid te zien. Toen op naar een andere camping. Even voorbij Chorleywood, een afslag die ik wel eens nam met de kinderen om bramen, frambozen, aardbeien en kruisbessen te plukken, naar gelang het seizoen. Het was zoeken naar de receptie, maar alles gevonden en ze hebben voor twee nachten plek, alhoewel we morgen in een ander veld staan. Nu grenst onze plaats aan een weiland met een wit en een zwart paard, die heen en weer grazen en naar gelang waar zij gaan, verstoren ze de grazende baby konijnen, die dan weer over elkaar springen 15 meter verer gaan eten en spelen. Kijkend op de plattegrond voor country walks zag ik dat Sarrat ( ons ook zeer bekend) letterlijk aan het einde van de laan zit! Onze zondagen in Engeland bestonden vaak uit een pubwalk en eenlunch na afloop. Sarrat was een van deze locaties! We hebben de camper gestart en zijn er naar toe gereden. A. omdat het dichtbij is en B. omdat Gerard de voetbal wedstrijd wil zien van Italië tegen Duitsland. Good old memories van een hele leuke Engelse tijd. Morgen meer herinneringen ophalen...