Zondag 26 juni 2016 - Reisverslag uit Stoke Gabriel, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu Zondag 26 juni 2016 - Reisverslag uit Stoke Gabriel, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

Zondag 26 juni 2016

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

26 Juni 2016 | Verenigd Koninkrijk, Stoke Gabriel

Soms zijn er actieve dagen, soms niet. Vandaag is een niet actieve dag. Het regent, dus wij pakken in bed nog even een boek. Buiten ontbeten en een beetje gelummeld. Er wordt niet meer gewassen, want de vakantie loopt op zijn einde... ( we zijn met 3 kinderen erbij ook wel 4 weken weggeweest, waar we toen alles hebben gestouwd?). Met onze stevige stappers aan, verlieten we de camping, liepen door velden en over wegen en kwamen aan in Stoke Gabriel. Doordat de huizen op 4 heuvels staan, lijkt het nog heel wat, maar ik denk dat er wel 150 mensen wonen! Er zijn echter wel 2 pubs! Het doel van dag was: Sundayroast. De pub, die wij gekozen hadden, was het gezelligste, maar deed geen Sundayroast. Ach, uit een menu kaart is altijd wel wat Engels te halen, Gérard ging voor de lamsshanck en ik voor de Cottagepie (nee, salade ipv green peas!). Heerlijk buiten zitten smullen, daarna het dorpje nog verkend en beneden gekeken bij de verbinding met de zee (konden we niet zien). Heel populair voor kinderen overal is een spoel met draad en een haakje om krabben mee te vangen. We hebben de resultaten gezien! Morgen weer zicht op zee...