Maandag 4 juli 2016 - Reisverslag uit Colchester, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu Maandag 4 juli 2016 - Reisverslag uit Colchester, Verenigd Koninkrijk van Michelle Burema - WaarBenJij.nu

Maandag 4 juli 2016

Door: Michelle

Blijf op de hoogte en volg Michelle

06 Juli 2016 | Verenigd Koninkrijk, Colchester

Vanuit Chorleywood is het 30 min met de trein naar Londen, maar als we wakker worden is het ZOMER! Het begint direct al lekker warm, we besluiten gewoon in ' onze weide' te blijven zitten en maken nogmaals koffie en pakken een boek. Heerlijk, dat is ook vakantie. Na het middag uur komen de wolken, we laden de boel en zwaaien voor de laatste keer naar de Chorleywood countryside. Bij Tesco Rickmansworth doen we onze laatste boodschappen en nemen van allerlei sausages mee voor de BBQ donderdag in Voorschoten met the kids. Alhoewel dan is Thijs net weer die dag naar London naar Eva gevlogen... Vanuit Rickmansworth reden we door naar Colchester. Tja, het moet er toch eens van komen, het einde van de vakantie. De camping is een leuk park, maar wel naast de A 12. Morgen overwegen we te overnachten in Harwich, maar na gesproken te hebben met onze buren, slapen we waarschijnlijk morgen weer hier. De afgelopen 5 weken hebben we heel weinig Nederlanders getroffen, maar deze camping is echt het begin of het einde van de Nederlandse vakanties!